Mick moves to WordPress


Met deze post verklaar ik mijn oude blogspot voor gesloten. Tijd voor een 2.0 versie, tijd voor WordPress. Waarom niet hosten op je eigen server/domein? Daar kom ik voorlopig nog niet aan toe. Druk, druk, druk! NIDUG, ADPS, InDesign, werk, heen-en-weer reizen.. kortom, zoveel te doen in weinig tijd. Toch ga ik nu proberen om dit nieuwe blog wat actiever bij te houden, als was het alleen maar om InDesign tips met mensen te kunnen delen. Geen zorgen ook mijn persoonlijke gedachtenkronkels zal ik aan het digitale papier toevertrouwen op mijn eigen manier. Soms hard, soms cynisch maar altijd uit het hart. Aan alle volgers en lezers alvast bedankt!

Om hier ook al wat content te hebben plaats ik hier ook even mijn laatste twee InDesign tips😉

3 thoughts on “Mick moves to WordPress

  1. Pingback: Tweets that mention Mick moves to Wordpress | Met MacMickey Meer Muis -- Topsy.com

  2. Het ziet er heel netjes uit, hier !
    En dat voor een Paper Boy, nou ja – Pixel Boy tegenwoordig…
    Nu nog een gratis TypeKit-lettertje er tegen aan gooien, klaar !
    Dan kan je weer tot het volgende nieuwe medium meedoen.

Geef een reactie

