Maar waarom upgraden? Nou…hierom!!


Dus Adobe InDesign is één en al interactieve MumboJumbo geworden? Dacht het niet. Vaak vragen gebruikers aan mij: “ok wat zijn de nieuwe functies van InDesign?” of zeggen: “in deze nieuwe versie(s) zit voor mij niets extra’s dat mijn werk makkelijker of sneller maakt”. Echt waar?! Deze lijst is gemaakt vanuit de “Nieuw in InDesign..” documenten van elke versie die je bovenin vindt. Daarna zijn de nieuwe functies herschikt in volgorde van belang (die overigens niet direct zo gekozen hoeven te zijn door Adobe). Zo kom je tot deze verassende lijst. Met heel veel dank aan Rufus Deuchler voor het originele idee. Thnx bro, it’s great to share in our InDesign community!

Edit: Ik heb een nieuwe versie gemaakt die ook de features van InDesign CS5.5 bevat. Deze versie kan je hier vinden

8 thoughts on “Maar waarom upgraden? Nou…hierom!!

  1. Pleasure is all mine! Thanx for doing first one in English, too bad Dutch takes up a lot more space and some translations are kind of weird, but hey that’s the “downside” of using a localized InDesign version😉

  2. Parbleu, heer Olivier, dit is een handige lijst🙂
    Ik hannesde al een paar jaren met alle verzamelde teksten uit Adobe’s Help-files (en wat hele geniepige aanvullingen uit de documentatie die alle beta-versies vergezelde). Maar dit is wel een heel overzichtelijke, prettige lijst !

  3. Ik snap je gehannes heel goed! Om nou te zeggen dat het allemaal zo van een leien dakje ging, nou nee. Misschien heeft één en ander ook te maken met de “staat” van de vertalingen door de jaren heen. (Stroke ->Streek😉 )

  4. Wat leuk om van de InDesign pro’s zulke leuke reacties te krijgen. Chapeau mannen en alaaf voor dit weekend natuurlijk.
    Ik denk dat mijn man erg blij is met jullie reacties.

  5. Pingback: Meer grip op GREP (deel 1) | Met MacMickey Meer Muis

  6. Pingback: Meer InDesign: CS5.5 is hier… | Met MacMickey Meer Muis

  7. Pingback: Meer functies in InDesign CS5.5 | Met MacMickey Meer Muis

Geef een reactie

