Maak je spaarpot open, CS6 komt eraan!


Zoals verwacht heeft Adobe de komst van CS6 al aangekondigd. “Late quater 2” vrij vertaald en in de glazen bol gekeken denk ik zelf rond 30 april. Allemaal leuk en aardig maar de grote vraag blijft altijd weer: “Heb ik er wat aan?” Tja, ligt eraan wat er aan handige nieuwe functies erin komen. Over InDesign en Illustrator kan ik weinig zeggen. Je kan natuurlijk wel al zelf nu de Photoshop CS6 beta downloaden en testen. Om je toch nog even een reminder te geven heb ik hier de overzichten van functies neergezet. In de PDF bestanden vind je het verschil in functies vanaf CS3 tot en met CS5.5 per product (InDesign, Illustrator en Photoshop). Adobe heeft een aanbieding gedaan die je dan eigenlijk niet kan weigeren. Als je nu CS5.5 aanschaft (volledig of upgrade) krijg je CS6 (zodra die beschikbaar is) voor niets (Adobe info FAQ). Succes met je keuze, ik heb de mijne al gemaakt😉 Oh en dan komt straks natuurlijk ook nog de Creative Cloud boven je werkplek hangen. Kortom, wordt vervolgd…

Adobe InDesign Functies NL (PDF)
Adobe Illustrator Functies NL (PDF)
Adobe Photoshop Functies NL (PDF)

2 thoughts on “Maak je spaarpot open, CS6 komt eraan!

  1. Die PDFs blijven goud waard ! Ik hoop dat je snel na het verschijnen van de CS6-versies ook jouw update weer klaar hebt. Ik help je graag met het destilleren van alle nieuwe of verbeterde features. Van de Top 6 marketing-missies tot de kleinste Just-Do-Its…

Geef een reactie

